duminică, 12 februarie 2012

Noapte galanta de week-end

Cavalerul: buna seara
Liana: buna seara




Cavalerul: cred ca e prima oara ca vbim
Liana: parca am mai vb
Cavalerul: sunt un cavaler
Liana: eu sunt o liana
Cavalerul: eu am cam 40 de ani
Liana: eu cam 30
Liana: multi inainte
Cavalerul: multi inainte
Liana: multumesc
Cavalerul: multumesc si eu
Cavalerul: in esenta, sunt singur sambata seara
Cavalerul: deranjez?
Liana: ok si cam ce propui?
Cavalerul: sa discutam
Liana: ok mi-ar placea
Cavalerul: incep sa ma simt la gura sobei
Cavalerul: pot deci sa iau loc
Liana: sigur
Cavalerul: pot sa mi te inchpui imbracata in matase?
Cavalerul: ai iesit sa pui putin vin la fiert? sa nu uiti scortisoara!
Liana: ok dar preferi mai dulce?
Cavalerul: dulce si fierbinte
Cavalerul: tu?
Cavalerul: cum preferi?
Liana: tot asa
Cavalerul: probabil si un pic mai... tare?
Liana: aha

Cavalerul: iti place cantecul?
Liana: de ce ma intrebi?
Cavalerul: sa  stiu daca am nimerit sa-ti fac o bucurie
Liana: imi place
Cavalerul: ai vrea sa si dansam?
Liana: de ce nu?
Cavalerul: un tango?
Liana: nu am dansat niciodata
Cavalerul: tango?
Liana: da
Cavalerul: cum asa?
Liana: asa bn
Cavalerul: incercam?
Liana: de cde nu?
Cavalerul: te temi sa vii cat mai aproape?
Liana: de ce doar nu musti?
Cavalerul: nu desigur
Liana: ma bucur
Cavalerul: atingerile pot fi mai fierbinti uneori
Liana: stiu
Cavalerul: cum esti imbracata in matase mainile aluneca
Cavalerul: sa nu te superi
Liana: stiu
Cavalerul: ti se face sete?
Liana: da dupa asa dans
Cavalerul: de vin?
Liana: da
Cavalerul: sau dansam inainte si inlocuim vinul
Liana: nustiu
Cavalerul: cu un sarut? e voie?
Cavalerul: mai dansam?
Liana: nu ai obosit?
Cavalerul: eu nu
Cavalerul: dar daca tu vrei sa ne mai oprim
Liana: da hai sa bem un pahar de vin
Cavalerul: multumesc
Cavalerul: il beau cu pofta, dar inainte iti urez doar bucurie si noroc
Liana: la fel si tie
Cavalerul: sarut mana!
Cavalerul: e voie sa te sarut si cand nu dansam?
Liana: sigur
Cavalerul: mi se face tot mai cald
Liana: si mie
Cavalerul: daca vrei sa scoti jacheta te pot ajuta renunt si eu la haina daca imi dai voir
Liana: ok
Cavalerul: ramai in bratele mele si fara da dansam?
Liana: nustiu
Cavalerul: hai, atarna-te cu bratele de gatul meu
Liana: chhiar mias dori
Cavalerul: iti multumesc cu saruturi repetate pe gat, pe ceafa, in spatele urechiilor
Liana: da
Cavalerul: cat te sarutam, mainile mi-au alunecat mai jos decat se cuvine
Liana: si?
Cavalerul: te strang aproape de mine
Cavalerul: ma simti?
Liana: daaaaaa
Cavalerul: indraznesc sa te intreb daca nu cumva te strange sutienul
Liana: nu
Cavalerul: il desfacem?
Cavalerul: of, hai ajuta-ma ca singur  nu cred ca pot
Liana: ok
Cavalerul: scoatem si bluzita sa nu se mototoleasca
Liana: sigur
Cavalerul: sfarcurile tale au gust de zahar ars
Cavalerul: nu te teme, am spus ca nu musc
Cavalerul: te zgarii doar usor
Liana: ok
Cavalerul: da, stiu mi-am infipt cam strans degetele in carnea feselor tale
Cavalerul: slabesc stransoarea
Cavalerul: si te mangai incet
Liana: ok



Cavalerul: cred ar trebui sa ma ajuti sa scap si eu din stransoare
Cavalerul: nu trebuie sa-ti tremure mana
Liana: nu
Cavalerul: s-a blocat fermoarul?
Liana: nu
Cavalerul: te ajut sau mana ta stie ce are de facut
Cavalerul: ?
Liana: mana mea stie ce fc
Cavalerul: si mainile mele
Liana: stiu
Cavalerul: acum ca suntem goi si de la mijloc in jos lasa-ma sa ma lipesc o clipa de tine
Liana: dar nu ti se pare ca am mers prea departe
Cavalerul: ah, nu, suntem f aproape! nu ezita
Cavalerul: nu stiu daca vom gasi cuvinte sa spunem ce ni se intampla, dar minunea poate continua si fara balbaielile noastre
Cavalerul: cum te simti? nu-i asa ca e mai bne aproape decat departe?



Liana: sigur
Cavalerul: vorbim sau tacem?
Liana: tacem
Cavalerul: spune-mi doar ca nu esti suparata niciun pic, ca nu am ceva care sa nu se cuvina
Liana: nus suparata
Cavalerul: sarut mana
Cavalerul: daca vrei, ma retrag sa te las sa te odihnesti ok?
Liana: nu  mie somn
Cavalerul: nici mie
Cavalerul: ramanem impreuna?
Liana: sigur
Cavalerul: mai incercam un episod?
Liana: ok
Cavalerul: mai explicit ca primul?
Cavalerul: cu amanunte mai clare?
Liana: sigur
Cavalerul: ok
Cavalerul: daca totusi e prea mult decat poti sa suporti spune-mi sa ma potolesc
Cavalerul: da?
Liana: ok
Cavalerul: cum ti-ai inchipuit ca o facem prima oara?
Cavalerul: fata in fata?
Cavalerul: nu-mi spui?
Liana: ce draga?
Cavalerul: cum ti-ai inchipuit prima oara ca am facut-o? fata in fata?
Liana: da
Cavalerul: ai vrea sa te intorci cu spatele?
Liana: da sigur
Cavalerul: ridica popoul cat mai sus si tine umerii lipiti de perna
Cavalerul: e bine asa?
Liana: da
Cavalerul: lasa-ma sa iti iau sanii in podul pallmelor si sa-i framant
Liana: ok
Cavalerul: incep sa-ti sarut pulpele pe partea interioara
Liana: ok
Cavalerul: am ajuns cu gura sub sexul tau de care mi-o lipesc ca pentru un sarut
Liana: ok
Cavalerul: iti ling apasat toate cutele fine pe care le simt
Cavalerul: ma ridic in genunchi
Cavalerul: ma apropii si intru incet
Cavalerul: incet dar pana la capat
Liana: ok
Cavalerul: da-mi un semn rotindu-ti coapsele cand sa incep sa ma misc
Liana: acum
Cavalerul: voi deveni o masina care prinde prinde viteza
Cavalerul: dar voi lasa finalul sa se intample cand te voi simti si pe tine ca vibrezi
Liana: ok
Cavalerul: te-ai simtit bine?
Liana: superb
Cavalerul: sarut mana!
Liana: ms
Cavalerul: am trait impreuna un capitol de amor dintr-un roman
Liana: asi fi vrut sa te vad
Cavalerul: si eu
Cavalerul: dar acum nu pot sa ma prezint in fata ta
Liana: de ce?
Cavalerul: sunt ciufulit
Liana: si eu
Cavalerul: si nu prea imbracat
Cavalerul:
Cavalerul: am trait aproape real cele doua episoade
Liana: nu ma deranjezi
Cavalerul: ai fi vrut sa ne vedem?
Liana: sigur
Cavalerul: nu am mai facut asta la web
Cavalerul: tu da?
Liana: nu
Liana: acum nu
Cavalerul: ai vrea sa incercam candva?
Liana: cred ca da
Cavalerul: am auzit ca unii reusesc
Liana: oare?
Cavalerul: sa nu razi
Liana: nu rad
Cavalerul: dar imi e oarecum teama ca nu voi reusi
Liana: aam mai auzit ca au fc asa cv la web
Cavalerul: da
Cavalerul: il asaza in pat
Cavalerul: cu camera spre ce e de vazut
Liana: aha
Cavalerul: nu stiu daca stiind  ca merge camera si ca sunt vazut prin ea reusesc sa-mi mentin excitatia, daca nu cumva ma inhib
Liana: ?
Cavalerul: ce nu intelegi?
Liana: nustiu
Cavalerul: e delicat
Liana: stiu
Cavalerul: asa fara camera e altceva
Liana: stiu
Cavalerul: paarca controlez mai bine
Liana: aha

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, Mara!!! Ai reusit, din nou, sa ma incalzesti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mara dragă, a venit vara și tu nu ai mai scris nimic.
    Eu am revenit...tu ce faci? Am scris ceva..vreau o părere de a ta, Te pup și sper să ne citim mai des ! - Marcus

    RăspundețiȘtergere